Tävling - Lyxiga Plåtburkar 3/3



Jag är med och tävlar hos Evelina i samarbete med lyxigaplatburkar.se.

Jag har länge trånat efter dessa underbara burkarna. Mina absoluta favorit är:


Vore perfekt för  att locka Ludwig att komma igång med sitt ätande. För vilket barn kan egentligen motstå småkakor, och speciellt när dom kommer i en sån här fin förpackning. :)
Kanske kunde han till och med lära sig tycka om att hjälpa mamma baka kakorna också?
För oss är alla medel som kan tänkas hjälpa igång Ludwigs matträning bra hjälpmedel. Dessa burkar är dessutom riktigt ögongodis för mig och jag älskar både mönster och färger!


Tävlingen avslutas den 3 mars kl 18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0