Tävling - Mus söker hus 25/4



Hej, hej, här har ni mig,
en jättegullig liten mustjej.

Ett väldigt passande namn jag har,
jag heter Gullan och är söt och rar.

Nu är det så att jag behöver ett hem,
men jag vet inte var och hos vem.

Kanske ska jag resa åt detta håll,
fast egentligen spelar det ingen roll.

Det viktiga är att jag får det bra,
och att jag får bo hos någon som vill mig ha.

Det finns nog någon som vill ta hand om lilla mig,
kanske hamnar jag hos just dig.

Här står jag resklar med väska, hatt och nya skor,
undrar var i världen min nya familj bor?


Självklart tycker jag söta lilla Gullan ska få flytta hem just till oss.
Vill du också erbjuda ditt hem?
Gör då det HÄR!

Tävlingen avslutas 25/4.


Kommentarer
Postat av: Sallyomuffy

Har en tävling på gång:

http://sallyomuffybloggen.blogg.se/2010/april/tavla-om-en-vaska-hos-mig.html

2010-04-13 @ 19:37:36
URL: http://sallyomuffybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0