Tävling - BabyGoodiebag 28/5



”Jag är med o tävlar hos Edvinsmamma om en baby-goodiebag;
Älsklingar.se – 3 dreggellappar, 1 par sockson
Likolo – Liftpillow o safesleep
Babyrum.dk – 6 valfria namnnappar (ej MAM)
Rarabarn.se – Haklappar – Set om fyra
Buffis barnkläder – Presentkort värde 200 kronor
Geggamoja – Presentkort värde 300 kronor
Gobligobli – Barnvagnshjärta ”Rör mej inte”
Mybabys.se – Presentkort värde 300 kronor
Ekoleko – Ett kort med en snutte
Voodolls – En Power mum
Milk & Milla - Body Green/Orange Harlequin Apple i valfri strl
HIPPA HEM – En grön molnfilt
Var med o tävla HÄR du med!”

Tävlingen kommer att pågå fram tills den 28 maj kl 00.00.
(Om lillebror mot förmodan skulle vilja titta fram tidigare än den 28 maj så avslutas såklart tävlingen då).


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan! Jag ska köpa en jacka men behöver lite hjälp. Vet inte vilken färg jag ska ta. Jag skulle vara tacksam om du lämnade en kommentar om vilken färg som skulle passa till sommaren :).

Direktlänken är: http://ferhat.blogg.se/2010/may/jacka.html



Btw, fin blogg ;)

2010-05-16 @ 18:33:32
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0