Tävling - Brite Bird Ögonskuggor

britebird1

Tävla om bloggkollektionen från makeupmärket Brite Bird hos Lipgloss Bitch.
Tävlingen avslutas 16 november kl: 19:00.

Lipgloss Bitch och tre andra bloggerskor har fått den stora äran att tillägnas en egen ögonskugga av märket Brite Bird. Nu kan man tävla om hela denna bloggkollektionen, alltså fyra skuggor.
För att ha en chans att vinna ska man berätta om hur MIn egen skugga skulle se ut om JAG hade fått samma chans.
Jag älskar sotade ögon och metallicskommer så min skugga skulle vara en trippelvariant med först en mustigt svart, sen en mörk grå med skimmer i och sist en ljusare med silverskimmer.

Hur skulle din skugga se ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0